Management integrat

Perfecţionare

Upgrade

ERP-ul tău la un click distanţă
  
  

Restaurant

RESTAURANT-hotel

Gestiune – RESTAURANT

Reducerea cheltuielilor şi a pierderilor prin urmărirea şi controlul în timp real al stocurilor de materii prime şi de produse finite, a preţurilor de vânzare şi adaosurilor practicate precum şi uşurinţa în utilizare sunt principalele caracteristici ale sistemului de gestiune RafRestaurant.

RafRestaurant este un sub_sistem conceput pentru un control exact al stocurilor, pentru o mai bună planificare, gestionare şi administrare a resurselor, pentru garanţia unui profit sigur. Este un sistem de vanzari destinat societatilor comerciale cu profil de alimentatie publica indiferent de complexitatea lor.

RafRestaurant vă calculează automat costurile în funcţie de preţurile de achiziţie. Cu alte cuvinte vă arată care sunt produsele nerentabile, ce trebuie şi ce nu trebuie să rămână în meniu.

Câteva din posibilităţile programului :

– funcţioneaza cu touch-screen, tastatura sau mouse
– posibilitatea cuplării cu 2 imprimante de secţie (imprimanta de bucătărie/bar)
– lucrul tip restaurant cu mese deschise
– parole individuale pentru ospătari
– emiterea unei note PROFORMA
– 4 modalităţi de plată (cash, card, cec, protocol)
– emiterea automată a bonurilor fiscale pe casa de marcat conform notei de plată
– nota de plată poate fi tipărită pe orice tip de imprimantă

– rapoarte detaliate pentru ospătari, secţii, produse, grupe etc
– rapoartele pot fi zilnice dar pot include şi perioade calendaristice mai mari

– permite verificarea permanentă a stocurilor.

Sistemul oferă următoarele avantaje:

  • Reducerea erorii umane în calculul notelor de plată şi a stocurilor.
  • Siguranţa datelor –RafRestaurant oferă siguranţa datelor în sistem cu nivele de acces distincte pentru angajat şi pentru administrator.
  • Promptitudine şi reacţie rapidă la comenzile utilizatorilor.
  • Se pot utiliza un număr nelimitat de produse grupate în categorii.
  • Interfaţă foarte prietenoasă, customizabilă pentru fiecare client.
  • Reducerea costurilor prin o corectă gestionare a materiilor prime, având la dispoziţie rapoartele de consum pentru a putea alcătui o comandă de aprovizionare
  • Controlul activitatii zilnice prin informaţiile oferite de către borderoul de incasări ospatar: data şi ora intrării în tură precum şi a ieşirii, numărul de comenzi servite, valoare vânzărilor desfăşurată pe categoriile de plată (Numerar,Card,Protocol)
  • Softul funcţioneaza şi pe varianta monopost – un singur calculator sau în varianta de reţea.

Interfata cu sistemul integrat = contabilizarea tranzactiilor : Tranzactii standard gestiune, Comenzi Productie, Lansare Productie,  Jurnale Cumparari / Vanzari, Operatiuni tip NoteJurnal ( contabile ), incluse in Balanta Contabila etc.

Gestiune – HOTEL

RafHOTEL este un sub_sistem conceput pentru inregistrarea, urmarirea si evidenta financiara specifica unitatilor hoteliere, conform legislatiei in vigore si bunei practice curente. Functioneaza independent si/sau conexat cu RafRestaurant.

Interfata cu sistemul integrat = contabilizarea tranzactiilor : Jurnale Cumparari / Vanzari, Operatiuni tip NoteJurnal ( contabile ), incluse in Balanta Contabila etc

Lasă un răspuns